MANJ JE LAHKO TUDI VEČ

PREHRANA IN DOPOLNILA – KDAJ JE PREVEČ!

Vsi vemo, da športna prehrana in prehranska dopolnila velikokrat lahko pripomorejo k boljšim rezultatom, počutju in regeneraciji izčrpanega telesa, vendar pa je v osnovi potrebno imeti urejeno prehrano oz. prehranske navade.

V zadnjem obdobju je področje športne prehrane in aktivnega življenja vse bolj popularno, vendar pa ugotovitve kažejo, da uporabniki športne prehrane in dodatkov ob pomanjkljivem znanju, kupujejo precej nespametno, med njimi tudi profesionalni športniki.

Pomembno vlogo pri splošnem izobraževanju in osveščenosti aktivnih, predvsem pa tistih, ki športno prehrano uporabljajo, pa igrajo same prodajalne oz. trgovine s športno prehrano in dodatki, saj je tudi od njih odvisno, kaj bo sleherni kupec odnesel iz trgovine.

Glavna vloga prodajalca oz. svetovalca v tem primeru je, da posamezniku pri nakupu pametno in pošteno svetuje, kaj je zanj dejansko pomembno in katera hrana oz. dodatki so tisti, ki mu bodo prinesli želene rezultate.

S tem mislim predvsem na to, da je marsikdo od vas že doživel ali pa slišal, kako je nekdo ob nakupu odnesel »pol trgovine«, na koncu pa sploh ni vedel kdaj vzeti posamezen izdelek in niti več vedel čemu služi. 

Zelo pomembno je, da se posamezniku, sploh pa v začetni fazi, strokovno in pošteno obrazloži postopek jemanja in namen jemanja izdelka, vse skupaj pa seveda na podlagi načina prehranjevanja, treninga in pričakovanih rezultatov. Takšno svetovanje pomeni velik plus za vsakega aktivnega uporabnika, kakor tudi za prodajalca/svetovalca, ki bo s tem dosegel zaupanje in lojalnost zadovoljnega uporabnika. 

Na koncu namreč zlahka pridemo do zaključka, da je premnogokrat namen prodajalca le čim več prodati, ne pa dejansko slediti željam in zahtevam posameznika, ki je mnogokrat izgubljen med široko ponudbo izdelkov.

Pa takšni nakupi dejansko pomenijo alarm!?!

Definitivno! Sami namreč vse večkrat preko novih kupcev oz. uporabnikov ugotavljamo, da je zgoraj opisan način dejansko praksa, ki se vse pogosteje uporablja, sploh pri začetnikih.

Naloga vsakega svetovalca oz. prodajalca je, da vsakomur ob različnih željah in potrebi najprej ponudi najbolj potrebne izdelke ter mu ob tem razloži uporabo in učinke, seveda pa mu ob tem za prihodnje obdobje aktivnosti zna obrazložiti nadaljnji postopek in morebiti tudi jemanje drugih prehranskih dodatkov, ki pridejo v poštev kasneje.

Takšna je namreč vizija STRONG.SI, ki že od samega začetka deluje na takšen način in s tem krepi zaupanje svojih obstoječih ter novih uporabnikov, za katere se vsakič potrudimo, da v danem trenutku dobijo točno to kar potrebujejo.

Zadovoljstvo naših uporabnikov nam pomeni največ, dejstvo pa je, da velikokrat MANJ POMENI VEČ!