Vračilo blaga

Fizične osebe, ki v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov v spletni trgovini strong.si uspešno opravijo naročilo, pri tem pa se strinjajo z navedenimi splošnimi pogoji, imajo pravico, da v petnajstih (15) dneh od prejema pošiljke na kontaktni naslov sporočijo, da odstopajo od svojega naročila, lahko tudi brez navedbe razloga za svojo odločitev, vrnitev prejetega naročila na naš naslov pa se pri tem šteje za sporočilo o prekinitvi naročila. V tem primeru mora kupec prejeto blago na naš naslov vrniti najkasneje v tridesetih (30) dneh od prejema pošiljke.

V kolikor kupec izdelek začne uporabljati, izgubi pravico do odstopa naročila. Prejeto blago je kupec v tem primeru dolžan vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali pa se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z vračilom, je strošek vračila blaga.

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost ter v primerih, ko nakup ni izveden na osnovi oddanega naročila, določila prejšnjega odstavka ne veljajo. Morebitne zahtevke za vračilo blaga bomo v teh in podobnih primerih obravnavali posamezno.

Pri vračilu artiklov, kjer so bila koriščena sredstva s strong.si računa ali promocijske kode, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo, temveč se vrne le vplačan znesek. Prav tako se sredstva ne vrnejo na račun kupca, razen v primeru, če je bil koriščen strong.si darilni bon. Ta se upošteva kot plačilno sredstvo in se ob vračilu blaga vrne na uporabnikov strong.si račun, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Vračilo plačila bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema zavrnjenega artikla, ki je vrnjen nepoškodovan in v enaki količini, na naslov trgovca strong.si. Vračilo plačila vršimo na TRR kupca.

Vračilo artikla za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na +386 40 579 881ali nam pišete na info@strong.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Če vam je paket dostavil DPD in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@strong.si ali po telefonu na številko 04 5811 600. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, DPD nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.