Pogosta vprašanja

POGOSTA VPRAŠANJA

V naši spletni trgovini lahko nakupujete tudi brez registracije. Potrebujemo le nujne podatke za dostavo in kontakt, da vas lahko kontaktiramo o posodobitvah za vaše naročilo. 

Vaše pakete bomo dostavili s pomočjo GLS-ja. Obvestilo o poslani pošiljki boste prejeli po e-mailu, prav tako pa vas bo kurir pred dostavo obvestil preko sms sporočila.

V spletni trgovini je razvidno, kateri izdelki so na zalogi. V primeru, da kakšnega izdelka trenutno nimamo, vam bo sistem onemogočil, da bi ga naročili.

Ko boste potrdili svoj nakup, boste lahko izbirali med različnimi načini plačila. Odkupnino paketa lahko poravnate preko predračuna, po povzetju ali pa s paypalom. V prostorih naših trgovin pa lahko strošek nakupa poravnate z gotovino ali plačilno kartico. 

Paket lahko vrnete, vendar le, če je ta neodprt in nepoškodovan. V primeru raznih stroškov, ki lahko nastanejo zaradi vračila blaga, poravnate vi.


Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Če vam je paket dostavil DPD in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@strong.si  Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, DPD nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.