Postopek nakupa

Vaše naročilo je prejeto

Potem, ko kupec odda naročilo, prejme obvestilo na podan elektronski naslov, da je naročilo prejeto. Naročilo je možno preklicati v roku 8 ur od oddaje naročila.

VAŠE NAROČILO JE ODOBRENO / ZAVRNJENO

V primeru, da kupec naročila ne prekliče, gre le to v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik nato naročilo v celoti pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma zavrne. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.

KAKO PRIDEM DO RAČUNA ZA PODJETJE?

Če želite prejeti račun na podjetje, v koraku Izberi način plačila izberete opcijo Da, želim račun na podjetje, kjer morate vpisati davčno oziroma matično številko podjetja.

BLAGO PRIPRAVLJENO NA PREVZEM / BLAGO ODPOSLANO

Ponudnik bo v dogovorjenem roku blago pripravil na prevzem ali odposlal, o tem pa bo po elektronski pošti obvestil kupca. V omenjenem elektronskem sporočilu bo ponudnik podal informacije o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi, v primeru pritožbe ali želje po dodatnih informacijah.

VAŠ NAKUP JE ZAKLJUČEN

ZA DODATNE INFORMACIJE POKLIČITE:

+386 40 579 881

0